Način dela

Pozdravljeni!

Našo ambulanto obišče dnevno preko 40 pacientov, sprejmemo od 20 do 30 telefonskih klicev, odgovorimo na vedno več elektronskih sporočil, hkrati pa med tem skušamo opravljati naše primarno delo – skrb za naše paciente. Z delom se trudimo, da bi uporabniki dobili tisto kar potrebujete, ob pravem času in na prijazen način. Hkrati pa si želimo tudi za nas zaposlene, da delo ne bi bilo preveč stresno, da bi v službo prihajali radi, iz nje zadovoljni in vse to čimbolj dolgo. Če bo tako, boste sadove pobirali tudi vi. V nadaljevanju vam na kratko opišemo osnovne delovne procese, da boste lažje razumeli, zakaj je tako in ne drugače in zakaj ustvarjamo in tudi spreminjamo lastna pravila, ki so vam nekatera všeč, druga tudi ne. Vsekakor pa je vedno prostor za dobro spremembo.

 

Naročanje

Naročanje na pregled je možno ob predhodnem obisku, po telefonu oz. s spletno aplikacijo. O naročanju si preberite v zavihku Stik/Navodila za stik.

 

Telefonski posvet

Je možen v dopoldanskem času med 7:30 in 8:00 in med 12:00 in 13:00, v popoldanskem času pa med 13:30 in 14:00 in med 18:00 in 19:00. Na večino vprašanj vam znata odgovoriti naši sestri, zato zaprosite za stik z zdravnikom le v primeru, da se komunikacija na tem nivoju ustavi ali pa je bilo tako dogovorjeno s strani zdravnika ob predhodnem posvetu.

 

Posvet po e-pošti

Se z vključitvijo v sistem Gospodar Zdravja ukinja in nadomešča z e-Sodelovanje. Več o tem si preberite v zavihku Stik/Navodila za stik.

 

Naročilo receptov

Recepte lahko naročite preko e-Sodelovanja /priporočeno/ oz. po telefonu s poudarkom, da gre lahko le za naročilo receptov iz stalne terapije. Z uvedbo obnovljivih receptov je običajno po izteku predpisnega obdobja predviden ponovni pregled v ambulanti. To pomeni, če ste ob obisku ambulante prejeli recepte vaše redne terapije za prihodnjih 6 mesecev, je po izteku tega obdobja predviden ponovni pregled v ambulanti pri diplomirani medicinski sestri oz. pri zdravniku in ne le naročilo receptov na prej omenjene načine.

 

Naročilo napotnice

Od uvedbe elektronske napotnice lahko le-to naročite tudi preko e-Sodelovanja oz. po telefonu. To velja le v primeru predvidene kontrole pri določenem specialistu in ste nam predhodno prinesli izvide tega specialista, na katerih je predvidena kontrola zabeležena. Elektronsko napotnico vam do konca dneva pošljemo v ustrezni spletni portal. Če potrebujete potrdilo o izdaji, se v naslednjih dneh brez predhodnega naročila lahko oglasite pri medicinski sestri.

 

Odvzem krvi

Ob urniku A in C je to ob ponedeljkih od 6:30 – 10:00, v času urnika B pa ob četrtkih od 6:30 – 10:00. V primeru, da je potreben test ščitničnih hormonov, pridite na odvzem po deveti uri. Možno pa je, da vas na odvzem napotimo tudi v laboratorij Zdravstvenega doma Škofja Loka oz. v laboratorij Adrialab v Ljubljano. Tam odvzemi potekajo vsak dan v dopoldanskih urah. Če vam ni bilo svetovano drugače, pridite na odvzem tešči. Dovoljeno je pitje vode in zaužitje redne terapije.

 

Specializanti družinske medicine

V ambulanti boste precej pogosto srečevali tudi specializante, ki imajo še sveže, moderno znanje. Njihova prisotnost lahko bogati tako nas utečene, da si redno posodabljamo znanja in vas paciente, ki imate tako možnost, da na vaš problem pogledajo še druge oči. Odlični so. Pa vendar je njihov način dela drugačen, računam da boljši, mogoče nekoliko počasnejši, za to bolj previden, vsekakor pa se ob vsakem dvomu posvetujejo z izkušenejšim.

 

Nadomeščanje

V času odsotnosti nas nadomeščajo Ambulanta Lah, tel.: 04 518 05 00, Ambulanta Šubic, tel.: 04 518 06 00 in Ambulanta Polhek, tel.: 04 620 88 70. V nočnem času, ob sobotah, nedeljah in med prazniki se obrnite na nujno medicinsko pomoč Zdravstvenega doma Škofja Loka, tel.: 04 502 00 70. V nujnih primerih kličite 112.

 

Zdravstvena dokumentacija

Ustrezen prenos zdravstvene dokumentacije od enega do drugega zdravnika je le preko pošte oz. z ustreznim kurirjem, zato vam v nobenem primeru le-te ne izročamo v roke.