Način dela

Pozdravljeni!

Našo ambulanto obišče dnevno preko 40 pacientov, sprejmemo od 20 do 30 telefonskih klicev,  odgovorimo na vedno več elektronskih sporočil, hkrati pa med tem skušamo opravljati naše primarno delo – skrb za naše paciente. Z delom se trudimo, da bi uporabniki dobili tisto kar potrebujete, ob pravem času in na prijazen način. Hkrati pa si želimo tudi za nas zaposlene, da delo ne bi bilo preveč stresno, da bi v službo prihajali radi, iz nje zadovoljni in vse to čimbolj dolgo. Če bo tako, boste sadove pobirali tudi vi. V nadaljevanju vam na kratko opišemo osnovne delovne procese, da  boste lažje razumeli, zakaj je tako in ne drugače in zakaj ustvarjamo in tudi spreminjamo lastna pravila, ki so vam nekatera všeč, druga tudi ne. Vsekakor pa je vedno prostor za dobro spremembo.

 

Naročanje

Naročanje na pregled je možno ob predhodnem obisku, po telefonu oz. s spletno aplikacijo. Naročanje po e-pošti ni mogoče. O naročanju si preberite v zavihku Naročanje.

 

Telefonski posvet

Je možen v dopoldanskem času od 7:10 – 8:00 in od 12:00 do 13:00, v popoldanskem času pa od 13:10 – 14:00 in od 18:00 – 19:00. Le v nujnih primerih tudi izven teh terminov.

 

Posvet po e-pošti

Je namenjen za preprosta vprašanja, ki ne zahtevajo obsežne razlage in na katere lahko pričakujete preprost, kratek odgovor. Za vse drugo, je ta način komunikacije neustrezen. Je pa e-pošta prikladna za pošiljanje fotografij, ki včasih poenostavijo obrazložitev problema. Za ustrezno komunikacijo potrebujemo vaš ime in priimek in letnico rojstva. Na vprašanje skušamo odgovoriti v enem delovnem dnevu. Po e-pošti se na pregled ne morete naročiti, ker je temu namenjena spletna aplikacija.

 

Naročilo receptov

Recepte lahko naročite po elektronski pošti /priporočeno/ oz. po telefonu s poudarkom, da gre lahko le za naročilo receptov iz stalne terapije. Z uvedbo obnovljivih receptov je običajno po izteku predpisnega obdobja predviden ponovni pregled v ambulanti. To pomeni, če ste ob obisku ambulante prejeli recepte vaše redne terapije za prihodnjih 6 mesecev, je po izteku tega obdobja predviden ponovni pregled v ambulanti in ne le naročilo receptov na prej omenjene načine.

 

Naročilo napotnice

Od uvedbe elektronske napotnice lahko le-to naročite tudi preko elektronske pošte /priporočeno/ oz. po telefonu. To velja le v primeru predvidene kontrole pri določenem specialistu in ste nam predhodno prinesli izvide tega specialista, na katerih je predvidena kontrola zabeležena. Elektronsko napotnico vam do konca dneva pošljemo v ustrezni spletni portal. Če potrebujete potrdilo o izdaji, se v naslednjih dneh brez predhodnega naročila lahko oglasite pri medicinski sestri – potrdilo hranimo en mesec. Enako boste morali storiti v primeru nedelovanja spletnega portala e-Zdravje, ker boste v tem primeru dobili še klasično, tiskano verzijo napotnice.

 

Odvzem krvi

Ob urniku A in C je to ob ponedeljkih od 6:30 – 8:30, v času urnika B pa ob četrtkih od 6:30 – 8:30. Le v primeru, da je predviden odvzem krvi za določitev ščitničnih hormonov, tega izvedemo na isti dan po deveti uri. Možno pa je, da vas na odvzem napotimo tudi v laboratorij Zdravstvenega doma Škofja Loka oz. v laboratorij Adrialab v Ljubljano. Tam odvzemi potekajo vsak dan v dopoldanskih urah. Če vam ni bilo svetovano drugače, pridite na odvzem tešči. Dovoljeno je pitje vode in  zaužitje redne terapije.

 

Specializanti družinske medicine

V ambulanti boste precej pogosto srečevali tudi specializante, ki imajo še sveže, moderno znanje. Njihova prisotnost lahko bogati nas utečene, da si redno posodabljamo znanja, vas paciente, ki imate tako možnost, da na vaš problem pogledajo še druge oči. Odlični so. Pa vendar je njihov način dela drugačen, računam da boljši, mogoče nekoliko počasnejši, za to bolj previden, vsekakor pa se ob vsakem dvomu posvetujejo z izkušenejšim.

Če je komu prisotnost specializanta moteča, naj nam to brez zadrege sporoči.

 

Nadomeščanje

V času odsotnosti nas nadomeščajo dr. Anda Perdan, tel.: 04 518 05 00, dr. Nadja Šubic, tel.: 04 518 06 00 in dr. Ida Rus, tel.: 04 620 88 70. V nočnem času, ob sobotah, nedeljah in med prazniki se obrnite na nujno medicinsko pomoč Zdravstvenega doma Škofja Loka, tel.: 04 502 00 70. V nujnih primerih kličite 112.

 

Zdravstvena dokumentacija

Ustrezen prenos zdravstvene dokumentacije od enega do drugega zdravnika je le preko pošte oz. z ustreznim kurirjem, zato vam v nobenem primeru le-te ne izročamo v roke.

 

Elektronska kartoteka

S selitvijo v nove prostore smo pričeli tudi z digitalizacijo našega dela in vaših dokumentov. Vsi vaši dosedanji izvidi bodo elektronsko obdelani in shranjeni v elektronski obliki, vaše izvide na papirju pa vam vrnemo in priporočamo, da jih hranite v vaši osebni mapi. S tem dejanjem vam ne bo več potrebno kopirati izvidov, ker vam bomo mi po digitalizaciji le-te takoj vrnili.

 

Pritožbe in pohvale

Dobrodošle pohvale, ker jih ne bo veliko, resno bomo vzeli v obzir vsako pritožbo, ki pa mora biti podpisana z imenom in priimkom. Omenjeno lahko spišete in pošljete po navadni pošti, po elektronski pošti ali enostavno vržete v naš nabiralnik pred vhodom. Najbolj pa bomo veseli vsakega predloga k izboljšanju našega dela, pa četudi bo le opozorilo o manjkajoči vejici na spletni strani.

 

Darila

Če ste z našim delom zadovoljni, če ste imeli občutek, da smo se za vas potrudili in vam olajšali tegobe, smo veseli. Razumemo na besedo hvala, zato prinašanje daril za izkazovanje hvaležnosti ni potrebno. Hvala.